SC PROXIMUS BROKER DE ASIGURARI SRL
Nr.ordine Reg. Com: J10/136/2014
CIF: 26305769
SEDIUL: Buzau, Str. Obor, Bl. 11, Sc. A, Ap.1, parter
CUPRINS:
Prezenta proedura are drept scop precizarea moduui de tratare, de catre SC PROXIMUS BROKER SRL a petitiilor primite de la client/parteneri, privind serviciile prestate de personalul SC PROXIMUS BROKER SRL, in indeplinirea obiectului de activitate a Companiei.
Prezenta procedura se aplica de catre Directorul executiv si colectivul de analiza si solutionare a petitiilor, impreuna cu personalul de specialitate SC PROXIMUS BROKER SRL, pentru petitiile primite de la client, in indeplinirea obiectivului de activitate a Companiei.
Pentru aplicarea corecta a prevederilor prezentei proceduri se uziteaza urmatoarele definitii:
Prin petent, in sensul prezentei norme, se intelege orice persoana fizica sau juridica care are calitatea de asigurat, beneficiar, contractant sau persoana pagubita asa cum sunt definite de legislatia in vigoare. Petentul trebuie sa se identifice prin nume, semnaturi, adresa.
Prin petitie, in sensul prezentei norme, se intelege cererea, reclamatia, sesizarea formulata in scris ori prin posta electronica, prin intermediul careia un petent, astfel cum este definit la alin. (2) sau imputernicitii legali ai acestuia, care actioneaza exclusiv in numele petentului si in scopuri din afara obiectului lor de activitate si fara un interes comercial propriu, isi exprima nemultumirea cu privire la activitatea asiguratorilor si brokerilor de asigurare.
4.1. Petitiile se fac oficial, in scris, redactate in limba romana. Textul petitiei trebuie sa contina identificarea completa a celui care a facut petitia, a organizatiei din care face parte petentul si eventual mijloacele de comunicare (telefon, fax, e-mail, on-line), precum si natura si detalierea clara a obiectului petitiei.
4.2. Petitiile se primesc de catre Secretariatul Companiei care le inregistreaza in Registrul de Petitii si le transmite, spre rezolvare Directorului Executiv.
4.3. Directorul executiv convoaca Seful Departamentului din cadrul Companiei caruia ii este adresata Reclamatia, pentru analiza acesteia si stabilirea solutiilor de rezolvare.
4.4. Dupa stabilirea solutiei, Directorul Executiv impreuna cu reprezentantul Departamentului in cauza, formuleaza raspunsul catre reclamant, in scris, pe care il semneaza pentru elaborare.
4.5. Secretariatul Companiei inregistreaza Raspunsul in Registrul de Petitii si il transmite oficial (prin fax, posta) petentului, cu asigurarea confidentialitatii asupra tuturor informatiilor.
4.6. Daca petitia s-a dovedit a fi justificata si este datorata unor deficiente ale sistemului adoptat de Companie, SC PROXIMUS BROKER DE ASIGURARI SRL initiaza si implementeaza, cat mai rapid, actiuni corective si preventive care sa conduca la evitarea reaparitiei unor astfel de situatii.
4.7. Termenul de raspuns pentru fiecare Petitie inregistrata este de maximum 30 de zile de la data inregistrarii lor la Secretariatul SC PROXIMUS BROKER DE ASIGURARI SRL.
5. AUTORITATI SI RESPONSABILITATI
5.1. Directorul executiv:
5.2. Secretariatul Companiei
Petitiile primite de SC PROXIMUS BROKER DE ASIGURARI SRL si raspunsurile la acestea se inregistreaza in Registrul de Petitii care se pastreaza la Secretariat o perioada de 3 ani de la data ultimei inregistrari.